NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

úterý 15. ledna 2013

DOUGLAS XLarge čistící ubrousky

No, tak jsem si zase chtěla ulehčit odličovací práci a zkusila si koupit tyhle ubrousky z Douglasu. Teď jsem fakt ráda, že jsem nevyužila akci 2+1 zdarma a nekoupila ubrousky hned troje. Jaké štěstí...


Podle úvodních slov jste jistě poznaly, že mých 69 těžce vydělaných korun jsem vyhodila úplně zbytečně, když jsem si tyhle ubrousky kupovala. Normálně bych si jich asi ani nevšimla, ale po vychvalování a doporučení od Lucky z GettheLouk jsem se rozhodla je vyzkoušet. Opět jsem se tedy poučila, že co sedne jinému druhému nemusí. Lucka o ubrouscích tvrdí, že ji skvěle odlíčí a dokonce i lépe než micerálka od Biodermy. S tou zatím zkušenost nemám a tak nemůžu porovnat, ale kdybych to měla srovnat s mojí čistící pěnou od Amii, je to nebe a dudy. S pěnou je odličování otázkou dvou minut. S ubrouskama je to činnost dosti dlouhá a nákladná, protože na jedno důkladné odlíčení jsem vypotřebovala 3 ubrousky a pořád se mi nezdálo, že bych měla pleť úplně čistou. Když si tedy spočítám, že balení stojí zmiňovaných 69,- a je tam 25 ubrousků, při čemž na jedno odlíčení vypotřebuju tři, tak je to poměrně drahá záležitost.
Abych ale ubrousky jen nehanila, mají i svá pozitiva. Co se týče balení ubrousků, tak je super praktické a díky uzavíratelnému víku se nemusíte bát, že by Vám ubrousky vyschly. Další velkým bezvýznamným plus je parfemace, která je moc příjemná a nevtíravá. Jako další fajn věc beru míru napuštění ubrousků. Stalo se mi totiž už několikrát, že odličovací ubrousky jsou buď strašně moc napuštěné nebo naopak úplně suché. Tyhle jsou takový zlatý střed. Na konec bych taky zmínila šetrnost k citlivé pokožce. I vzhledem k parfemaci se s ubrousky moje mega citlivá pleť vyrovnala dobře a neměla jsem na ně žádnou nepříjemnou reakci. Bohužel ale ani všechna tahle pozitiva nekompenzují největší problém a to samotné nákladné odličování.

Pokud ale hledáte jen nějaké ubrousky na cestování, popřípadě na léto, kdy toho líčení máme přece jen méně, jděte do nich. Pokud Vás po vyzkoušení zaujmou, určitě využijte probíhající slevy 2+1 zdarma v parfumerii Douglas a zásobte se.
Já pěkně ubrousky zase zavřu a uklidím je do kabelky, kde budou čekat až na ně přijde řada. A jelikož spím celkem často mimo domov, tak se mi jistě brzo budou hodit.

Máte s nimi některá zkušenost? Koupíte si je alespoň na vyzkoušení?
Krásný večer LL*

14 komentářů:

  1. bohužel, já s nimi nemám zkušenost žádnou... Odličuju se micelárkou

    OdpovědětVymazat
  2. jednou jsem je dostala k nákupu a jsem ráda, že jsem za ně neutrácela, vůbec mi nevyhovujou, ale zas si myslím, že by mi stejně žádný odličovací ubrousky nevyhovovaly, protože podle mě je prostě lepší normální odličovač a i na cestování mi přijdou k prdu, když to neodličuje

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem se k nim nedostala tak bych je v brzké době mohla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem je ještě nezkoušela.. a asi ani nevyzkouším..mám osvědčenou Micelárku a u ní zůstanu :)

    U mě na blogu GIVEAWAY :) http://petulabook.blogspot.cz/2013/01/ii-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Sestra používá od Nivei, tuším. Já jsem věrná micelárce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju Biodermu a ještě jsem nic lepšího neobjevila, ale Lou mě taky nahlodala, takže aspoň jedno balení se chystám vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo tak to nechapu. ja na odliceni pouziju jeden a jsem spokojena (i vodeodolne linky).

    A potom uz jen ve sprse pouziju cistici gel....

    OdpovědětVymazat
  8. Po tvém popisu je zkoušet nebudu a jsem ráda za své Bourjois odličovací ubrousky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. každý ich chváli rada by som skúsila ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ubrousky na odlíčení jsem nikdy nezkoušela. Brala bych to snad jen jako nouzovku :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Já se ubrousky odličuju jenom když někde spím nebo jsem příšerně líná :D. Teď žádné doma nemám, tak nemůžu být líná a musím to vzít hezky dvoufázovým odličovačem a tamponkama :D.

    OdpovědětVymazat
  12. A já zase nedám na Douglas ubrousky dopustit:)Při odličování mám na ně takový speciální skládací fígl, takže jedním ubrouskem odlíčím celý!! obličej:) Micelárku používám jen na dočištění:)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mi nesedly. Jsou sice dobře uzavíratelné, pěkně napuštěné (jako že nejsou suché), ale to je asi tak všechno. Skoro nic to neodlíčí. Já je určitě nedoporučuji.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem max. spokojená, stačí 1 ubrousek a je to !!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...