NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

sobota 11. května 2013

Video: Vše o prodloužených vlasech

Krásnou sobotu holky,

dnes jsem měla náročný den obsahující zkoušku z managementu změny, kterou jsem zdárně složila (třikrát jupíí). No a pro Vás mám docela žádané video o prodloužených vlasech, na které jste se ptaly.
Snažila jsem se shrnout vše, co o to vím, ale samozřejmě nejsem kadeřnice, jsem pouze lajk, takže vše se odvozuje od mých osobních zkušeností a poznatků. Doufám, že se Vám video bude líbit :)
Mějte se krásně, LL*


VIDEO KLIK 

5 komentářů:

  1. Super video, si veľmi zlatá a sympatická, kopa super informácii, len nedá sa mi pridať ti komentár na youtube, ani like, neviem prečo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvalu, hrozně si jí vážím. Jinak nevím proč nejde přidat komentář... :O

      Vymazat
  2. Co to říkáš za kraviny? :D
    Měla jsem keratinově přidělaný vlasy i clip-in. Obě metody ničej vlasy uplně stejně (vlasy se prostě vytrhávaj, když na ně máš pověšený další vlasy).. jinak to vlasy neničí (čim asi?:D).
    Vlasy si můžeš nechat v salonu kdykoliv sundat. Moje kadeřnice nezaznamenala žádnou větší spotřebu barvy (protože si dobarvuješ svoje vlasy!) A s hvězdama, který nosej clip in vlasy si mě taky pobavila, protože co já teda vim, tak si většina lidí nechává keratinem přidělat vlasy(nebo ted novou metodou hair talk), protože je to mnohem kvalitnější. Jediná výhoda clip in vlasů je, že jsou prostě levný, jinak je to dost s**t

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin mi otázku ale proč kraviny? Říkám svoje zkušenosti které s prodlužováním vlasů mám a myslím, že jich není málo.
      Za druhé si myslím, že keratinově prodloužené vlasy jsou daleko větší zátěží než když si sem tam nandáš clip in. A s celebritami jsem to myslela vážně, nevšimla sis snad někdy že zpěvačka má krátké vlasy a najednou v klipu má mega dlouhé? Prostě použijou clipin, určitě ji to nebudou přidělávat na jedno natáčení na pevno.
      A poslední věc, anonyme, vlasy si můžeš nechat kdykoliv sundat, ano, ale jak potom ty vlasy vypadají? Hrozně.

      Vymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...