NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pondělí 16. září 2013

V hlavní roli Vy, mé milé čtenářky

Páni, když se podívám kolik nás na blogu už je, tak se mi to ani nechce věřit. A denně přibývají další a další čtenáři, kteří mi denně vykouzlí úsměv na rtech. A ještě víc mě to motivuje k psaní a točení videí. Musím se přiznat, že když jsem blog zakládala, ani ve snu by mě takovéhle číslo nenapadlo. A za to patří jen VÁM obrovský dík! Jste nejlepší čtenáři na světě a děláte můj blogovo-internetový prostor o poznání krásnější.

Ale dost sentimentalit. Víte sami, že čas od času Vás trošičku využívám a ptám se Vás na otázky, na které chci znát odpovědi nebo jen zpětnou vazbu. No a dnes jste v hlavní roli zase Vy. Budu moc ráda, když mi na níže uvedené otázky odpovíte a třeba přihodíte nějaký zajímavý tip :)


1) Co byste na blogu změnili/přidali/vylepšili?
2) Jaké video byste rádi viděli?
3) Jaké máte oblíbené tmavé/výrazné rtěnky?
4) Chtěli byste jednou za čas nějaké vlogové video?
5) Máte nějaký zaručený recept či šampon na extra mastící se vlasy?

* bonusovka: nevíte nááhodou o někom, kdo by prodával rozjasňovač od MAC, odstín Superb? Strašně bych ho chtěla, ale byla to bohužel limitka :(

Budu moc ráda, když mi všechny tyto otázky odpovíte:) po všech odpovědích pak vyberu náhodně jednu a ta se může těšit na malý dáreček :) (p.s.: je to předzvěst velké GA, ale o tom ještě pšt:))

12 komentářů:

  1. 1. nič, tvoj blog je úžasný už teraz, články aj vzhľad
    2. tak to naozaj neviem
    3. kedže mám 13 tak žiadne
    4. určite áno
    5. taký recept alebo šampón hľadám aj ja a zatiaľ nemám nič čo by naozaj zaberalo

    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já odpovím jenom na jedno, ráda bych viděla video - Nákupy)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Já bych na blogu neměnila vůbec nic :) Blog je přehledný, články se skvěle čtou a videa jsou ve skvělé kvalitě a vždy se těším na nové :)
    2. Mě by se osobně líbil nějaký challenge třeba 3 minute makeup challenge :))
    3. Musím se přiznat, že doma žádnou tmavou rtěnku nemám, ale do budoucna si určitě nějakou pořídím :))
    4. Ano :)
    5. To by mě taky zajímalo protože na mastné vlasy hodně trpím :( Nedávno jsem si koupila kopřivovou vodu, tak uvidíme, jestli nastane nějaká změna :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Vůbec nic bych neměnila, hlavně toč videa. :-)
    2) Cokoliv kromě tutoriálů, ty mě nebaví.
    3) Jé těch je, možná sepíšu článek. Jinak nosím spíš výrazné, než tmavé. Mám tmavých pár, dobrá je 09 od Rimmel Kate Moss, lipstain od Tony Moly, a od elf Posh a Gypsy. Výrazných mám oblíbených snad ještě víc, třeba 07 Longlasting od Dermacol, ta z LB Rouge Somptueux od Yves Rocher, elf Seductive, NYC Blue Rose, Rimmel Kate Moss 02.
    4) Klidně, ale radši o kosmetice a módě.
    5) Jo to by se mi taky hodilo. Docela mi pomáhá je často střídat, vlasy si nesmí zvyknout. V poslední době mám ráda Urtekram.

    OdpovědětVymazat
  5. 1) rozhodně nic. jen bys mohla přidávat víc častěji :D ale to samozřejmě není asi možný časově. ale mám tento blog moc ráda a koukám hlavně na videa
    2) video - nějakej tag, tvoji makeup collection např. i mluvící.. protože mluvit ti opravdu jde :D máš příjemnej hlas a jsi poutavá
    3) nenosím žádnou tmavou. nemám na rty. mám je moc úzký :(
    4) rozhodně ano!!!! ráda se dozvím něco o tobě víc :)
    5) tak to bohužel nemám, vlasy se mi často nemastí

    OdpovědětVymazat
  6. Blog sa mi páči taký aký je:) Ale možno mám typ na šampón: SCHWARZKOPF BC BONACURE Hair + Scalp Deep Cleansing Shampoo. Krásne vlasy prečistí a zbaví aj vlasových prípravkov a vodného kameňa (u nás je dosť tvrdá voda). Ja ho používam raz týždenne a striedam so šampónom na normálne vlasy aby si veľmi nezvykli. Dá sa ale používať aj na každodenné umývanie. Je trochu drahší oproti drogérkovým šampónom, ale pri občasnom používaní a striedaní s bežnými prípravkami sa to dá.

    OdpovědětVymazat
  7. Na mastící se vlasy by mohl být dobrý Happy Hippy od Lush, sice nemám extra mastící se vlasy, ale nic mi nevydrží déle vlasy v pohodě a navíc božsky voní. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně by se líbilo, kdybys k videím přidávala i nějaký komentář, klidně hodně stručný, třeba pár slov o každé věci, o které mluvíš, protože blogy procházím v práci, kde nemám možnost se na video podívat, a doma už se k tomu potom někdy nedostanu, i když mě to zajímá... Tak to by bylo fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, určitě bych přidala outfitové články nebo videa. Na ty vždy ráda koukám a nechávám se inspirovat. Pak třeba nějaké líčení.
    Na ostatní otázky nemám odpověď.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  10. Me se tvuj blog libi takovy jaky je :)
    Nejradsi mam videa spise povidaci i ruzne tagy apod.
    Tmave rtenky nenosim :D nenosim ani cervenou, protoze na ni nemam odvahu :D
    Vlogy by byly fajn :)
    A dobry sampon na mastici se vlasy take hledam, zatim jsem ale zadny nenasla :/ vsechny co jsem vyzkousela staly za prd :/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, mi se tvůj blog líbí jak ho máš vzhledově, i obsahově, ale možná bych byla ráda za více článků :) Třeba make up dne, nebo outfit, nehty, atd...
    Ráda bych se podívala třeba na sbírku tvé kosmetiky, nebo kdyby si udělala tutorial na nějaké tvoje oblíbené líčené :)
    Moje oblíbená tmavá rtěnka je teď momentálně od Essence 06 Barely there!.
    Vlogy mě baví, takže na tvoje bych se též určitě těšila :)
    Já teď používám šampon od Garnieru Ultra Doux revitalizační šampon 5 rostlin a je skvělý. Mám už asi 4. balení a pořád ho miluju. Nemám teda uplně extra mastné vlasy, ale tenhle je hezky umyje a hydratuje. A navíc krásně voní. Tak po citrusech jak zeleném čaji. Určitě ho můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Karolínko, taky jsem si rtěnku od Essence Barely There 06 moc oblíbila, ale teď ji nemůžu sehnat. Koupila jsem si ji v Tescu Karviná, ale teď ji už nemají a když se ptám prodavačky, kdy bude, jenom krčí rameny ... V ostatních drogeriích taky není ... Prosím, prosím, nevíte - dá se někde objednat třeba na dobírku? Děkuji Vám za odpověď. S pozdravem Jana (e-mail jakres@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...