NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 2. dubna 2014

Get UNReady With Me + Představení VisaPure

Dnešní video bude doprovázeno článkem a naopak, což není u mě úplně běžné. Na druhou stranu si myslím, že jsem na začátku videa o kartáčku pár věcí řekla, takže zase není úplně potřeba to studovat do hloubky. Koho bude zajímat nějaké info, které bych věděla, ráda na něj odpovím v komentářích :)

Už asi od holek víte, že bylo tohle milé setkání uspořádané v Kempinski hotelu kousek od Masarykova nádraží. Vítala nás jeho zimní zahrada a byla nádherně uzpůsobená připravované akci. Musím říct, že jsem se ze začátku strašně nervovala a styděla, přece jen, holky vypadaly, že se nevidí poprvé a já byla na akci podobného typu nováček. Takže jsem vůbec ale vůbec nevěděla co mám dělat natož jak se chovat nebo co říkat. Naštěstí mě z toho holky rychle vysvobodily, seznámily jsme se a vše bylo super.

Nejvíc mě dostala Klárka, která měla evidentní radost, že mě vidí. Bylo to sladký :) Co se týká prezentace jako takové, bylo opravdu kraťounká, nic extra dlouhého a odborného. Pár slidů, ve kterých nám vysvětlili fungování a výsledky strojku. A pak už jsme dostaly do ruky krabičky my.



Můžete vidět milé osazenstvo - Lou, Klárka, Rendy, Anetka

Jak to asi vypadá, když dáte blogerce do ruky krabici plnou něčeho, co prostě musí vyzkoušet ...

Občerstvení jako takové bylo famózní a nestačila jsem se divit. Asi je to i tím, že jsem na podobných akcích nováčkem, ale catering byl prostě božský a chutnalo to stokrát líp, než to vypadá na fotce.


Náš bordel..

Prostě mňam

Detail krabičky - která, i přes to, že vím, že to není důležité, je strašně krásně řešená a zaujala mně na první pohled.

Zleva: Anetka, Klárka a Lou :)

Kdybych měla celkově shrnout dojmy, řekla bych jedním slovem skvělé. Slečna/paní Pavla, která nás kontaktovala a na akci pozvala byla skvělá a milá, celkově celé osazenstvo z Philipsu bylo super, připravilo pro nás krásné neformální setkání a my - teda alespoň já - jsme si ho užily.

Co se týká kartáčku jako takového, své dojmy jsem Vám už řekla ve videu. Ale kdybych měla vypíchnout nějakou nejlepší a nejhorší věc na něm, nejlepší by bylo samozřejmě hloubkové čištění a nejhorší - což je děsně individuální věc - je mi někdy ta vibrace společně s rotací nepříjemná. Ne úplně strašně, ale když se kartáček občas dostane na nějaké body obličeje, mám divný pocit a není to úplně ono. Ale jak říkám, já sem na tohle hrozný cíťa a mám to nastaveno jinak než zbytek světa, takže téhle maličkosti si pravděpodobně ani nevšmnete :) A pokud by Vás zajímala cena kartáčku, tak ta by podle mých informací měla být 4.599,-  a exklusivně se od 1.4. prodává v sítích parfumerií Douglas. Zmiňované kartáčky by se tedy měly měnit po 3 - 6 měsících a jejich cena je: na normální pleť - 249,-, na citlivou - 299,- a peelingový kartáček stojí 499,-. Kartáček už je tedy k dostání klasicky v prodeji.

Z dostupných a mně známných informací je to vše, pokud máte dotaz pište dolů nebo do zpráv a hned dole můžete vidět kartáček v akci ve videu :) Pěknou zábavu. 



8 komentářů:

  1. Ahoj, vůbec nevím, že něco takového existuje :-D Tak to jsem zvědavá na recenze od ostatních blogerek. Vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, teď se zase červenám já :) Jinak koukám, že jsme měly stejný nápad. Taky budu mít video-recenzi a na závěr videa Visapure v akci :D akorát mně to čištění a odličování tak nesluší jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to drahý až hrůza teda...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná i nenamalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak ti ostatní kritizují vlasy, tak tady ve videu je máš úúúúplně úžasný, moc ti sluší! Je vidět, že fotky hodně zkreslují. Líbila ses mi i v tmavých, ale chápu, že člověk občas tu změnu fakt potřebuje.:)

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle přístroje mi vůbec nic neříkají. jsou to na mě moc drahý srandy, ačkoliv můžou být pleti mnohem prospěšnější než klasické čištění prsty, tak u toho čistě z finančních důvodů zůstanu :) zadarmo bych ho brala všema deseti :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší a to občerstvení na fotkách vypadá úúúžasně :) Jinak ke kartáčku VisaPure... to nejlepší, co jsem v poslední době na pleť vyzkoušela... fakt jsem si na tu proceduru:) zvykla, strašně mě to baví, někdy si to čištění schválně prodlužuji:) Pleť je opravdu čistá až do hloubky :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...