NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

sobota 17. listopadu 2012

Nenechte si ujít

Hezké poledne holky,

opět se musím omluvit, že jsem nepsala, ale nakonec to skolilo i mě - chřipka. Každý z nás to zná, vše mě bolí, z nosu mi teče a ještě k tomu mě bolí v krku - takže jsem ráda, že ležim a vážně se mi nějak nechce sedět u pc. Takže dnes to bude krapet ,,odfláklý,,. Ráda bych vám ukázala dvě akce, které byste si podle mě neměly nechat ujít. Jedna z nich je ale bohužel pouze pro pražáky, nicméně pokud tam nebudete, určitě se o tom alespoň dočtete tady.




- tak tenhle výprodej by si asi žádná z nás neměla nechat ujít, ale jak už jsem psala, je to bohužel jen pro holky z Prahy a okolí. Už je to druhý výprodej, který se takto koná a já tam prostě nesmím chybět. Už proto, že jsem na tom prvním nebyla a doteď mě to štve.




- tak tímhle mi Rossmann udělal radost, protože mám vyhlídlou jednu rtěnku a oční stíny, takže tuhle akci určitě využiju. Já teda nevím jak vy, ale já poslední dobou víc prefetuji Rossmann než DM nebo Tetu, přijde mi, že mají větší výběr. Sice mám DMko hned za rohem, ale radši si zajedu o kousek dál do Rossmanna a vyberu si přesně, co chci. Já nejradši chodím do Rossmanna dole pod Václavákem, blízko Havelského tržiště (informace opět jen pro pražáky), protože tam mají podle mě největší výběr vůbec.

Tak tímhle bych asi dnes skončila, jelikož už mě přítel nahání zase do postele - ano, stará se o mě svědomitě :) Vím, že je to článek fakt na rychlo, ale třeba některé z vás budou za tyto tipy rády.
Jinak jak si užíváte víkend? Líp než já? A využijete některou z těchto akcí?

Hezkou sobotu
LL*

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je to blby, ze je to jen v Praze,no. Ale aspon to muze byt mala utecha, ze o tom urcite napisu clanek a asi tam nakoupim veci na giveaway:))
      LL*

      Vymazat
  2. Já se do Prahy na výprodej nedostanu, do Rossmanu bych se dostat mohla, ale od Astor zatím nic vyhlídlého nemám, musím se podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to blbý, že není ten výprodej v jiných městech i no. Ale tak aspoň si tady o tom můžeš trošku počíst.))
      LL*

      Vymazat
  3. astor má dobré pudry, díky za tip:) nicméně to první mě štve, že mám prahu trošku z ruky:/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teda pudr od Rimmelu, ale u Astoru si musím rozhodně něco vybrfat:)
      LL*

      Vymazat
  4. hehe taky te skolila chripka? :D ja dokazu akorat lezet a na sobe mit prilepenej tablet :'D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...