NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 25. listopadu 2012

Poděkování, blogový svět, novinky atd...

Krásnou neděli holky,

tenhle článek bude čistě kecací, takže žádnou recenzi nebo něco podobného nečekejte. Ale samozřejmě čtěte dál, aby vám něco neuniklo :D


PODĚKOVÁNÍ...
....a to velké. Chtěla bych vám poděkovat za všechny milé komentáře, že vás baví to, co píšu, že tento blog navštěvujete tak hojně (..návštěvnost již přesáhla hranici 1600...pro někoho málo, ale pro mě úspěch!!), že se stáváte mými pravidelnými čtenáři a nebo jen prostě proto, že mi umožňujete a motivujete k věci, která mě strašně baví a naplňuje - k psaní.
Pamatuju si, když jsem tenhle blog zakládala (což není tak dávno, že) a nikdo sem nechodil, nebyly tu žádné komentáře a o pravidelných čtenářích jsem si mohla nechat jen zdát... byla jsem z toho celkem smutná a odrazovala mě to od psaní dalších článků. Ale pak se nějakým zázrakem začaly objevovat první komentáře, návštěvnost stoupala no a i ti čtenáři přibyli. A od té doby to jde - díky vám - stále nahoru.
Snažím se každý den napsat nějaký zajímavý článek, který vás bude bavit nebo nějakou zajímavou recenzi, abych vám poradila po čem sáhnout a od čeho ruce pryč. Samozřejmě, že jsou mi ostatní blogy velkou inspirací, ale fakt se každý den snažím vymyslet něco nového, svěžího a hlavně - svého. Jsem vám neuvěřitelně vděčná, že mě čtete. Doufám, že vám to přináší aspoň z půlky takové potěšení jako mě.


BLOGOVÝ SVĚT...
...tak to je myslím kapitola sama pro sebe. Svět plný recenzí a článků, holek které milují kosmetiku a možná i začátku nových přátelství. Na druhou stranu je to svět plný kopií, sprostých a zlých (většinou) anonymních komentářů, závisti, faleše a utajených spoluprácí s firmami.
Sice jsem v tomhle světě poměrně nováčkem, ale myslím, že tohle je tak nějak patrné hned a na první pohled.
Ale ať už je to jakkoliv, tenhle svět kosmetiky, vůní a všeho holčičího prostě miluju. Je to vášeň a možná i trošku závislost, ale jsem za to vděčná. A je super, že se i videa s touto tématikou rozmohly jak tady v ČR, tak i vedle na Slovensku. Sice jsme opět strašně pozadu za Amerikou, ale aspoň něco!
Je úžasný si přečíst recenzi nějakýho výrobku o kterém zrovna přemýšlíte, že si koupíte, ale nevíte jestli bude dobrý nebo naopak ne. Je super sledovat blogy plné rad, tipů a všeho nového.
Jak už jsem říkala, jsem v tomhle docela nováček, ale myslím si, že se učím rychle (tohle neberte jako nějakou namyšlenost) - a snad je to i vidět na mých článcích. Snažím se zlepšovat každým novým článkem, snažím se zlepšovat i blog a prostě celkově vše, co by vám mohlo vadit. Jednou bych totiž chtěla být jedna z těch ,,slavných" blogerek, která má tisíce čtenářů. Sice je to běh na dlouhou trať, ale doufám, že mi v tomhle trošku pomůžete svým stálým zájmem, přihlášením se mezi mé čtenáře a nebo jen sdílením blogu :)

NOVINKY...
...těch je víc. Možná asi začnu jednou zásadní, které jste si už jistě všimly při prvním pohledu na blog. Ano, má nový vzhled :) Ten starý byl jen provizorní, takže doufám, že se vám tenhle líbí víc. Jinak je blog trošku i jinak přeorganizovaný - můžete si všimnout nových kontaktních údajů - na facebooku mám novou fanpage, takže mi prosím dejte like :) http://www.facebook.com/luxylady2 . Můžete mě s jakýmkoliv dotazem, prosbou, přáním nebo kritikou kontaktovat, budu ráda.
Další novinkou nebo spíš překvapením je taková odměna pro vás. Až totiž tento blog přesáhne hranici 2.000 shlédnutí - bude první giveaway ♥ (a bude stát za to!!!).
Pokud by někoho zajímalo, jak je to s videem, tak video o Elfu je natočené, sestříhané, všechno hotové, ale..
........ je strašný! Upřímně musím sebekriticky říct, že se strašně zadrhávám když mluvím, světlo je taky úplně na nic a hlavně - což je podle mě asi nejhorší - ten blbej foťák se pořád sám zaostřuje, takže je půlka videa skoro rozmazaná. Takže po zdravé úvaze jsem se rozhodla video přetočit. Ale opravdu nevím kdy, takže nic neslibuju, ale budu se snažit. Mám v hlavě spoustu nápadů na videa, takže pokud mě budete sledovat a videa se budou líbit, moc ráda v nich budu pokračovat :)
Poslední novinkou jsou asi nové rubriky, které chci zavést. Konkrétně se jedná o rubriku ,,5 věcí, které...." - která bude každou druhou středu v měsíci. Další rubrika s  názvem ,, Tip měsíce ", která bude vždy poslední neděli v měsíci. No a do třetice všeho dobrého to bude rubrika ,, Best&Worst" , která bude vždy poslední den v měsíci.

Uff, koukám, že jsem se zase rozepsala, takže kdo jste dočetl až do konce, gratuluju:D Jinak jsem na novém vzhledu pracovala docela dlouho, tak mi prosím dejte vlevo nahoře vědět, jestli se vám líbí. A klasické zvídavé otázky nakonec. Jak se vám celkově líbí blog a jeho uspořádání? Těšíte se na giveaway? Líbí se vám nové rubriky?

Krásný zbytek neděle
Vaše 

Luxy Lady

16 komentářů:

  1. Novy desing sa mi strasne paci, nove rubriky budu urcite super , no a do giveaway sa uuuuurcite zapojim :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný design kočko :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Design příjemný a na novinky se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeej, tak to bude super, moc se těším, hrozně ráda čtu tvůj blog :))
    rebellefeathers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi sa teším na novinky a ten design máš pekný :) ja som z blogom začala asi pred rokom a až teraz sa našlo zopár ľudí, ktorí ho prečítajú ,taktiež by som sa rada stala slavnejšou bloggerkou ale, vyzerá to tak, že to bude len blog pre mňa a zopár ľudí.
    Ale aj tak som rada za tých čo si sem tam môj blog pozrú :)

    http://sofiaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se úplně na všechno! :-D A moc se mi tu líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. super clanok.

    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásně napsané :-) Přidala bych si tě moc ráda.do sledovaných blogů, ale jsem na telefonu a nějak mi to tu zlobí :-) Pokud budeš tedy chtít, zanech mi stopu na mém blogu, ať si tě pak najdu :-) :o)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...