NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 3. listopadu 2013

Moje péče o vlasy / My haircare routine 2013

Odkaz na video o svatých grálech:http://www.youtube.com/watch?v=w3nouCVy6t0

Dnešní video se neslo na vlně modré a k tomu problématika vlasů. Co dodat? Asi se začínám nějak učit nebo dospívat:D Co je ale hlavní je fakt, že se mi video za celý den nenahrálo, protože mě prostě youtube nemá rád. Když už se nahrávání blíží ke konci, najednou se proces zastaví a nejede dál. Takže to vždycky musím vypnout a dát nahrávat znovu. Snad se tenhle pokus konečně povede!
A taky by mě zajímalo, co Vy používáte na své vlasy? A jste zastáncem šamponů z drogerie nebo jen ty profesionální ?







6 komentářů:

  1. bezva video :-) Loreal Casting používám taky, hodně se vymývá, ale to mě víc podněcuje ke zkoušení dalších odstínů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mě teda nepřijde, že se nějak enormně vymývá rychle, ale je to asi i o typu vlasů :)

      Vymazat
  2. Hrozně mě zaujal ten vosk od Avonu a v brzké době se po něm určitě kouknu:)

    OdpovědětVymazat
  3. parádne video :) ja som dlho používala wellaton penové a potom som prišla na to,že sa veľmi rýchlo vymývajú :/ ..tak som začala používať Syoss..a ešte inak som chcela,že kedysi mi kaderníčka hovorila,že s Elseve šampónov sa hrozne mastia vlasy :/ ale to je možno len taký drb ja osobne som ich nikdy nejakou nepoužívala ale vždy ich v drogérií ovoňiavam lebo ozaj krásne voňajú :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No vidíš, a mě zas kadeřnice říkala, že když už šampon z drogerie, tak jedině od L'Oreal a nejlíp Elseve...:D To má asi taky každý jinak :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...