NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pondělí 11. listopadu 2013

Q&A aneb zeptej se na cokoliv....

Námětem dnešního videa byly vzrůstající otázky na moji osobu, za které jsem moc ráda a vždy mě potěší. Nicméně často krát se stane, že se otázky opakují a nebo dokonce jsem na ně už odpovídala a Vy jste to třeba přehlédli, což se může stát každému. A protože se vždy ráda dozvím něco víc o mé oblíbené youtuberce, tak jsem se rozhodla to pro Vás vzít touhle cestou.
Video je jen takto rychlé a na otázky budu odpovídat až ve středu - jsem první den v nové práci, tak nebyl tolik čas, buďe prosím schovívaví:)
Co se ještě týká otázek, tak ty mi můžete pokládat dolů do komentářů na YOUTUBE, BLOGu, ASK.FM, FACEBOOKU nebo i e.mailem pokud je vám to příjemnější :)

pozn.: ,,Cokoliv" je dost relativní pojem a opravdu chci odpovědět na všechny otázky, tak Vás moc prosím, nepokládejte mi vulgární nebo až sprosté otázky. Jsme inteligentní lidé, ne ?:)





5 komentářů:

  1. Ahoj..mě by zajímalo jakou máš svojí nejoblíbenější kabelku...a jestli plánuješ natočit-nafotit OOTD i když vím že je to blog o kosmetice....zdá se podle videii že se budeš ráda a hezky oblékat....a něaké video jak se nalíčit třeba jak si byla nalíčená do šeda na posledním nebo předposledním videu to bylo bomba..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj.
    Já mám otázek hned několik a budu moc ráda, když mi na ně odpovíš :-)
    1) Kde a co studuješ?
    2) Jaké je tvé vysněné zaměstnání?
    3) Jaký je tvůj oblíbený spisovatel?
    4) Co říká tvé okolí na to, že točíš videa?
    5) Chodíš ráda do divadla?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já bych se zeptala jaké máš ráda vůně?
    1) Jaká je tvá nejpouživanější fráze?
    2) Oblíbená sladkost?
    3) Prozradíš nám nějaký tvůj trapas? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Můj komentář nebude otázka/otázky , ale chci tě snad alespoň trošku malinko povzbudit :) Není to tak dávno co jsem tě začala sledovat pravidelně... Dlooouhou dobu byla mojí nejoblíbenější youtuberkou Lucka (Getthelouk) ale když jsem narazila na tebe začala jsem tě mít čím dál tím víc ráda a Lucce už úplně konkuruješ :D :) Jsi úžasná osobnost :) ! I přesto,že tě znám jenom z videí musím říct, že na mě působíš velmi sympaticky, dodáváš mi dobrou náladu , inspiruješ mě a působíš strašně příjemně, otevřeně... Teď bych tady mohla psát samé superlativy , protože ty je všechny obsahuješ. To jak jsi úžasná,milá ...Ale nechci tě tím unavovat ...(:D) protože doufám,že to všechno o sobě víš :) ;) A jinak. Jsi strašně, ale opravdu strašně krásná a tmavé rťenky ti moc sluší!:) Miluju tvoje videa a teď začnu prolízat i tvůj blog!:) Doufám, že budeš točit ještě straaaaaaaašně moc dlouho :) Toč,toč,toč a NEPŘESTÁVEJ!:) Jsi vážně skvělá !:) A máš příjemný hlas, takže se skvěle posloucháš :P :) Navíc mě inspiruješ i ve škole... :) Už vím, kam po střední půjdu. (y) :) Pravděpodobně :D Jinak jsi vážně perfektní, tak si to někam v sobě hluboko ulož a zůstaň taková jaká jsi :) Přeji ti krásný den :) ♥ A těším se na další video :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wau!! Teda páni, takový úžasný koemntář si snad ani nezasloužím !!:) Strašně jsi mě potěšila, že si to ani neumíš představit! Strašně moc děkuju za podporu a za všechna krásá slova, hrozně si toho vážím, ani nevíš jak moc :)

      Vymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...