NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 22. ledna 2014

DRAW MY LIFE / Kreslím svůj život | LuxyLady

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...

Nezapomeň dát PALEC NAHORU, pokud se ti video líbilo a ODBĚR, aby ti nic neuteklo ☺

V dnešním videu Vám budu vyprávět svůj životní příběh - i když vyprávět i kreslit. Omluvte prosím moje umělecké (ne)nadání, ale kdyby jste viděli, v jakých podmínkách jsem točila, asi byste mi porozumněli. Škoda, že mě neměl kdo vyfotit jak jsem tohle video natáčela, alespoň byste se zasmáli :) Jinak bylo tohle jedno z nejnáročnějších natáčení vůbec takže doufám, že se Vám video bude líbit :)


TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady






18 komentářů:

  1. Užasné video :) SUPER! A gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko super video :)! Moc se mi líbilo a nakreslené to bylo hezky takže se nepodceňuj, zvládla jsi to na jedničku :).

    OdpovědětVymazat
  3. Super video! moc hezky se na něj koukalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé Terezka!! Milé kresby, krásny príbeh. Aj som sa usmievala, aj som precitla pri roku 2013. Hlavne ti teda prajem čo najlepší a najkrajší rok 2014. Novú lásku a veľa úspechov :).
    Môj blog je tiež mojou terapiou, takže ťa naň pozývam:
    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Zatim nejdelsi "Draw my life", kterej jsem videla. At se ti dari!L.

    OdpovědětVymazat
  6. Chtela jsem napsat nejlepsi..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mrzí mě, že minulý rok byl pro tebe tak těžký, nový rok bude určitě tisíckrát lepší :-) Taky jsem to těžce nesla, když se taťka odstěhoval. Ale po letech vím, že to tak bylo lepší... Krásné video, moc se ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Terezko, nejkrásnější video... Máš nádherný hlas, až mi skoro ukápla slza jak si povídala o roce 2013.. i pro mě byl rok 2013 nejhorší.. také úmrtí v rodině :( a jsem ráda, že je tady rok 2014 :)
    Opravdu nádherné video, podívám se na něj snad ještě jednou, strašně mě bavilo... tvoje vyprávění, malování...
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ve všem kopíruješ Petru LH. Mluvíš podle ní, videa točíš podle ní, kreslíš tenhle TAG podle ní. Prostě ji kopíruješ ve všem. Smutné, jsi hezčí a chytřejší, takže si tím jen škodíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je Terezka právě svá, absolutně přirozená a nemyslím si, že by někoho kopírovala. Videa nenatáčím, takže nemůže posoudit, ale myslím, že by to ani dost dobře nešlo někoho záměrně kopírovat a nedělat to podle sebe. Jasně, určitě se nějakými videi inspiruje, ale to všechny youtuberky, které sledují i videa ostatních, i my, kteří se na ně koukáme. Myslím, že videa jsou právě i od toho, aby nás nějak inspirovala, něco nám dala... Kdyby Terka někoho záměrně kopírovala, nebylo by to uvěřitelné a asi by to ani nikoho moc nebavilo, včetně Terky. A co se týče tohoto tagu, všechny, které jsem viděla, byly pojaty tímto způsobem. Možná by se to dalo vymyslet trošku jinak, ale už tak musí být tenhle tag docela náročný na natočení a následné editování...

      Vymazat
    2. Že napodobuji Petru? Tak to si rozhodně nemyslím a naopak si myslím že Petra točí úplně jiný typ videí než já. Jasně, že točíme tutoriály, ale jaké beauty blogerky/youtuberky je netočí, že? A že se točí stejné TAGY? ale no tak, tak je to přece všude po světě ne? Od toho ty tagy jsou, aby to každý natočil o svém životě :))

      Vymazat
  10. Moc pěkné video, strašně moc se mi líbilo.
    Rozhodně si nemyslím, že kopíruješ Petru LH - taková blbost! Jasně, že člověk se inspiruje všude možně, ale přijdeš mi dost svá a moc ráda tě sleduju, tak doufám, že z nějakého hloupého komentáře nebudeš věšet hlavu :-)
    helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Helčo za podporu, moc si jí vážím :)

      Vymazat
  11. Veľmi pekné video! :-) A nekreslíš škaredo, to si ešte nevidela mňa :-)

    Musím sa priznať, že som ťa objavila nedávno (asi 3 týždne dozadu) a odvtedy sa neviem dočkať tvojich nových článkov/videí. Si strašne sympatická so super názormi (vo väčšine názorov a cieľov to mám rovnako) a určite pokračuj ďalej :-) A všetky tie "hlúposti" s kopírovaní/nekopírovaním by som neriešila. Každá jedna youtuberka je originál a zaslúži si obdiv už len za to, že sa pred tú kameru postavila :-) To, že niekto natočí rovnaký tag (s inými odpoveďami) alebo tutoriál na make-up ako asi milión ďalších youtuberiek, neznamená, že od niekoho niečo kopíruje... A vymyslieť video, ktoré tu ešte nebolo? Tak to už v tejto dobe snáď ani možné nie je... :-)

    Určite bude rok 2014 pre teba super :-) Treba len pozitívne myslieť. Keď si raz dole, tak je samozrejmé, že potom musíš ísť opäť hore :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně krásně píšeš. Jinak moc hezké video.:)....Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Holky ani nevíte jak si vážím vaší podpory a milých slov! Je pravda, že když jsem to celé kreslila, trochu mě to an zbytek dne rozhodilo, přece jen si vzpomenete na všechny věci co se staly atd...Ale věřím v to, že bude líp a Vy, komu se stalo něco podobého musíte věřit taky, jinak by to nešlo :) Ještě jednou moc děkuji za všechna milá a povzbuzující slova - JSTE NEJLEPŠÍ :)

    OdpovědětVymazat
  14. moc se Ti to povedlo a doufám, že tak, jak byl minulý rok ošklivý, bude tenhle o to skvělejší :)

    OdpovědětVymazat
  15. veľmi mám rada takéto videá, ja by som niečo takéto schopné nikdy dokopy dať nevedela:):D Snáď tento rok bol pre teba lepší ako ten predošlí:)
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...