NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 5. ledna 2014

Předsevzetí a novinky na LuxyLady v roce 2014

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...

Nezapomeň dát PALEC NAHORU, pokud se ti video líbilo a ODBĚR, aby ti nic neuteklo ☺

A konečně je tu můj vytoužený rok 2014! :) Video je plné mých nápadů na to, co zlepšit v tomto roce a je taky plné věcí a novinek, které bych chtěla tady na LuxyLady uskutečnit. 

CO MÁM NA SOBĚ:
Oblečení: tričko Mohito
Hodinky: STORM
Rty: MUFE N15 
Nehty: Essence - 111 English rose

TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady





13 komentářů:

  1. Tak mám taky jedno předsevzetí - pořádně si projet Tvůj blog (ač to bude na úkor učení se na zkoušky), jak to, že jsem tady až dneska?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhrdelník je prekný? kde si ho kúpila ?

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi mi hrozně milá. Krásný nový rok 2014!

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto úžasné video, víc takových lidí jako jsi ty a hned by bylo na tom světě lépe. Přeji ti také jen to nejlepší do nového roku ať se ti splní všechny přání. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Terko, tak přeji jen to nejlepší do roku 2014. Snad se ti tvé sny vyplní a blog bude jen vzkvétat!

    OdpovědětVymazat
  6. Super video jako vždy :) Pro mě patříš k TOP trojce (+Péťa a Kája) mezi bloggerkami :)
    Jinak za outfitová videa se přmlouvám také :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak jsem přispěla k přiblížení Tvého cíle - máš nového odběratele na youtube! :)) hodně štěstí v tomto roce <3 Sedona Lace mě taky láká, ale je to investice.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...