NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 16. března 2014

10 produktů pod 100 korun

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...

Nezapomeň dát PALEC NAHORU, pokud se ti video líbilo a ODBĚR, aby ti nic neuteklo ☺


Dnešní video po dlouhé době bude o produktech, za které sice neutratíte moc peněz, ale budou Vás dělat parádu a radost stejně jako produkty s několikanásobně vyšší cenou.
Většinu produktů sice už důvěrně znáte, ale opakování je matka moudrosti, no ne? :)


CO MÁM NA SOBĚ:
Oblečení: mikina Replay
Hodinky: STORM
Nehty: COLORAMA

TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady




5 komentářů:

  1. Těšila jsem se už na nějaký nový příspěvek, ale... :) Pokud nejsi úplně v pohodě, nebo se ti točit zrovna nechce, tak přece Teri nemusíš. :) Mám ráda tvá videa, ale tohle jsem už měla sto chutí přeskočit až na konec, protože mi tam přijdeš, jako by tě někdo přinutil točit video a tobě se strašně nechtělo...Určitě je tam rozdíl mezi jinými videy a tímto. Takže pro příště bych v takový den, kdy se ti do něčeho nechce, napsala max. článek, kde se nemusíme dívat na to, jak koulíš očima a "nudí" tě to. :) Pája

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel musím souhlasit s Pájou, tenhle TAG mám moc ráda a přijde mi super a také mám ráda tvá videa, ale tohle mi přišlo jak utrpení..chápu, že ti třeba není dobře a je to pochopitelné, že se na video necítíš jako obvykle, ale proč ho teda točit? myslím, že je to zbytečné, i tak ti ale přeju brzké uzdravení a těším se na další videa :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mohla bych poprosit o odkaz na to video o tvářenkách Catrice?

    OdpovědětVymazat
  4. Super video a super tipy!

    katy-webside.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...