NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

sobota 29. března 2014

Shopping - březen 2014

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...

Nezapomeň dát PALEC NAHORU, pokud se ti video líbilo a ODBĚR, aby ti nic neuteklo ☺

Příznivci dlouhých videí hlašte se! :D Aneb další nákupy, další dlouhé nákupy plné balíčků od Vás, veletrhu kosmetiky který mi tak úplně nesedl a samozřejmě plný skvělých produktů!


CO MÁM NA SOBĚ:
Oblečení: svetr TW, šála (?)
Hodinky: STORM
Rty: Essence 05 Soft Berry + Catrice 002 Meet Berry
Nehty: COLORAMA 181

TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady






7 komentářů:

  1. Pěkné nákupy. Velký výběr Batiste mají na www.normazlin.cz. Nakupuji tam a jsem spokojená :) Tvářenky od Jordany používám docela dlouho, mám je ráda. Odstínů mám několik, vyhovuje mi výdrž a pigmentace. Jojo pískové laky nekupuji, přesně kvůli odlakování, na to nemám nervy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Batiste kupuji v PEMI asi za 89,-

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terezko, kluky z Jordany znám - občas v Letňanech vypomáhám na stánku :) kdybys chtěla spolupracovat nebo tak něco tak by ti vyšli vstříc určitě :) nechci tedy mluvit za ně ale kdybys jim třeba napsala nebo bych se ti mohla poptat :) nevím jak to mají s blogerkama, vím právě taky o Pétě, .. kdyby tě to zaujalo a měla jsi zájem abych se ti poptala email mám kacka.loucka/zavináč/gmail.com - nic neslibuji ale líbí se mi jak jsi nadšená tak jsem si říkala že za zkoušku nic nedáme :)
    A tu tvářenku taky mám protože když tam u toho celý den stojíš tak prostě neodoláš :D sice jiný odstín ale taky jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :)
    jakto že jsi v obličeji tak hnědá ? To chodíš na solárko ?
    Ale máš se, já jsem zas bledule :D
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mala by som prosbu :) kedže máš tých Rimmeliek už niekolko, neurobila by si fotočlánok ? U nás v drogerkách väčšinou nemajú na jednom mieste všetky odtiene a chcela by som si ich objednať, ale rada by som ich predtým videla aspoň na dobrých fotkách.

    OdpovědětVymazat
  6. celá ta limitka od Catrice, z které máš rtěnku, je moc povedená :) taky jsem si ji pořídila a klidně bych brala i další - nádherný barvičky!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...