NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

čtvrtek 13. prosince 2012

INGLOT

Ahoj holky,

sice jsem dnes chtěla psát novou rubriku 5 věcí, které..., ale dnešní článek u Petry z LovelyHair mě inspiroval k napsání tohohle článku. Pokud jste některé z vás její článek nečetly, tak Petra popisuje návštěvu kamenného obchodu v OC Chodov. V kostce píše jak z ní byla nadšená, že vizážistka byla skvělá atd atd.
No, teď bych ráda řekla svoje dojmy já. Jelikož jsem už v Inglotu na Chodově byla dvakrát a pokaždé mě to zklamalo a naštvalo o to víc, chtěla jsem se o své zkušenosti podělit.

Takže...

Když jsem do Inglotu přišla poprvé s kamarádkou, udělalo to na mě dojem - krásný interiér plný barviček a nejrůznějších líčidel, takže pro kosmetického maniaka ráj na zemi. Tímhle ale všechny superlativy končí, bohužel.
Když jsem do prodejny přišla, jako první mě zaujala prodavačka/vizážistka, která se u zrcadla malovala a ani si nás nevšimla. A že by odpověděla na pozdrav? Naivita. No dobře, nebudu dělat ukvapené závěry, řekla jsem si v duchu a kochala se barvama. Po několika minutách si nás paní konečně všimla a k mému velkému překvapení místo toho, aby se nám věnovala, jen od zrcadla prohodila, že jestli budeme něco potřebovat ať na ní houkneme - a to bylo všechno !? Koukaly jsem na sebe s kamarádkou jako blázni. Tím spíš, že předtím jsme byly v MACu, kde se o nás starali a věnovali se nám jak jen to šlo, ukazovali nejrůznější barvy, vše ochotně hledali a celkově nás i zasvětili do tajů vizážistiky. Takže v porovnání s Inglotem nebe a dudy.
Pokud bych ale měla hodnotit sortiment, měli opravdu velký výběr všeho možného, přes korektory a make-upy po stíny, tvářenky, rtěnky a laky. Bohužel mě ale paní prodavačka tak odradila a šokovala, že jsem si domů neodnášela nic víc, než jen pocit, že do Inglotu už nikdy víc.

No, samozřejmě jsem tenhle ,,zákaz" porušila a při další návštěvě obchodního centra jsem do Inglotu nakoukla znovu. Přece jen jsem si říkala, že paní třeba neměla svůj den nebo prostě byla jen unavená atd atd. a že jim dám ještě jednu šanci. Šla jsem tam s úmyslem koupit si tvářenku. No, opět to byla chyba tam chodit.
Šla jsem tam s přítelem a k mému štěstí tam nebyla ona prodavačka, ale mladý celkem sympatický kluk. Hned jak jsem vešla, tak se mě zeptal s čím potřebuju poradit. Řekla jsem mu, že hledám tvářenku a on mě zavedl k patřičnému stojanu a...to bylo vše ! Žádné doporučení vhodného odstínu, žádné představení nějaké nové tvářenky, žádné zjišťování požadavků - prostě nic. V tu chvíli jsem se proklínala, že jsem tam vůbec vlezla. Ještě ke všemu, když mě mladík dost netaktně sjel za to, že si výrobky zkouším prstama a ne přiloženýma vatičkama ( jasně, měla jsem si jich všimnout, ale z druhé strany jsem zvyklá jak ze Sephory tak z MAC, že se to zkouší prsty. Navíc mi to mohl říct daleko příjemněji). To už jsem byla mírně vytočená a i na mém příteli bylo vidět, že mu dochází nervy.
No nic, odstín jsem si teda vybrala. K mému velkému úžasu mi mladík oznámil, že barva, kterou jsem si vybrala sice stojí 180,-, nicméně si ještě musím na tu tvářenku koupit krabičku, která stojí 150,-. Takže z tvářenky, která stála dvě kila se vyklubala tvářenka za tři. Věděla jsem, že je tento systém u očních stínů, ale i u tvářenek??
No, asi ta situace byla dost komická. Oba jsme s přítelem na pána hleděli, jako jestli se nezbláznil. Samozřejmě se mi snažil vysvětlit, že je cenově výhodnější si koupit tvářenku takto než ,,vcelku", kterou mimochodem taky nabízejí, ale jen v pár mizerných odstínech a hlavně její cena je totožná s cenou tvářenky alá kup si náplň a obal. Takže jsem pánovi slušně poděkovala a mírně rozhození jsme odešli.

Takže nevím jak Péťa, ale já s touto značkou mám docela nemilé zkušenosti a pro jediné, pro co bych tam šla, by byly jedině oční stíny z kolekce Noble a to bych jen přišla, vybrala, zaplatila a rychle pryč.
Poznámka na konec - berte tohle jako mojí vlastní zkušenost a samozřejmě chápu, pokud má někdo jiné zkušenosti s touto značkou.

Jaké máte s Inglot prodejnou zkušenosti Vy? Lepší než já?

Krásný večer
LL*

32 komentářů:

  1. Jsem ráda, že si to napsala, protože jsem začínala mít dojem, že jsem asi divná, když všichni básní, jak jsou v Inglotu super příjemné a přeochotné prodavačky. já mám obdobnou zkušenost jako ty. když jsem tam vešla, prodavačky tam byly sice tři, ale bavily se spolu v hloučku a nikdo si mě nevšímal. Pak tedy jedna z nich nemile utrousila, ať na ty stíny nesahám prsty, stejně jako ty. po chvíli, kdy jsem si vybrala, jsem tedy byla nucena vyrušit dámy z vášnivé debaty. ukázala jsem ji stín, který chci a k tomu paletku na dvě místa (protože druhý stín jsem měla s ladyboxu). hleděla na mě jako na blázna (že bych byla první v životě, kdo chtěl míň stínů než míst v paletce?!) a dost povýšeně mi řekla: takže chcete jeden stín a paletku na dvě místa? fakt jsem si připadala jako debil. už tam asi delší dobu také nepůjdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem zase ráda, že nejsem jediná, kdo má takovouhle nemilou zkušenost. Jak tak koukám, tak jsem neměla smůlu jen já, uff. Jinak situaci, kterou popisuješ ty mě utvrzuje v názoru, že se paní prodavačky nechovají jako profesionálky ale jako báby na pavlači.
      Jinak to s tím stínem mě dostalo - je snad jen a jen tvoje věc, kolik si koupíš stínů, jestli bude jeden nebo padesát. Co se týče návštěvy obchodu, tak už si ji asi taky příště rozmyslím, protože kdyby se ke mě chovali jako ty dvě návštěvy předtím, asi bych už jim od plic řekla co si myslím. Navíc jsem někde četla, že paní prodavačka prohlašuje, že jsou daleko lepší obchod a značka než MAC - no, pokud bych se podívala na tu profesionalitu, tak ani zdaleka '!!! (za mě ne)
      LL*

      Vymazat
  2. Ještě sem tenhle obchod nenavštívila a když to tu čtu, raději si zajdu k osvědčeným zdrojům :)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele zkusit to můžeš, ale mě to teda nevyhovovalo a nepříjemně mě to překvapilo. Takže asi Inglot už dlooooouho ne :/ LL*

      Vymazat
  3. taky bych se ráda vyjádřila :) já mám naopak jinou zkušenost, protože kdykoliv přijdu např. do MAC, tak mě každý okázale ignoruje. Navíc, když mi něco vadí, je tu možnost napsat to přímo třeba na facebook, poznamenat si jméno dotyčného atd. a pak se dá něco řešit :) je to samozřejmě o lidech a někdy si člověk udělá předčasný obrázek, jen protože měl někdo špatný den. Ale kdyby byl třeba někdo s mojí prací nespokojený, tak si taky může stěžovat u mého nadřízeného, takže být tebou, klidně jim svojí zkušenost napiš. Kdyby měl MAC svůj facebook, píšu jim hned, protože když jdu do obchodu, kde za nákup nechám 4místnou částku, tak očekávám určitý servis :) Moje zkušenost z Inglotu byla pokaždé kladná, pokaždé mi vizážisté poradili a neříkám to proto, že s nimi spolupracuji. Moje zkušenost byla taková i předtím. PS: a stěžovat si na to, že po mě někdo chce, ať testry zkouším hygienickým způsobem mi přijde zbytečné. Asi jsem divná, ale mě to dává smysl. Když s těmi produkty pak lidi líčí, tak proč by do toho měl někdo 50x za den sahat rukama a přenášet tam vlastně "špínu" (bez urážky, myslím to obecně). Naopak jinde by se nad tímhle mohli zamyslet. Nevím jak vy, ale jestli mě něco dokáže odradit od zkoušení je silně jetý testr, který si na sebe namatlala půlka Prahy :) Ale je to samozřejmě jen můj pohled a názor, takže ten tvůj respektuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda jen na začátek, mě překvapila tvoje zkušenost s MAC - můžu se zeptat, kde jsi byla? Já teda byla jen na Chodově a tam to bylo pokaždé super a profesionální. Za to o Václaváku jsme slyšela přesně tohle, o čem tu píšeš. Ale samozřejmě je tohle strašně individuální a každý se na to kouká jinak, každý máme ,,štěstí" na jiné lidi apod.
      Co se týká toho Inglotu, tak já teda bohužel kladnou zkušenost nemám a co se týče těch tyčinek, taky mi to přijde hygienické, ale byla to pro mě novinka, takže jsem to ze začátku nevěděla. Co mi ale vadilo byl přístup a tón prodavače, který mě na to upozorňoval. Kdyby to řekl slušně, neřeknu ani popel, omluvím se a vezmu si tyčinku. Ale takhle mě to akorát podráždí a otráví.
      Ale jsem ráda, že jsi se k tomu vyjádřila, aspoň vidím, že má někdo i kladnou zkušenost:) LL*

      Vymazat
    2. Já tě úplně chápu, někdy jen blbý tón člověka odradí a přitom sama vím, že někdy člověk pronese něco, nemyslí to zle, ale řekne to nepříjemným tónem a je zle :) Nejraději mám MAC na Flóře, nejhorší je podle mých zkušeností Chodov, tam pokaždé stojí prodavač/i za kasou a ani se nehnou a myslím, že zrovna já nejsem z těch, co se přijdou namalovat zadarmo a odejdou bez nákupu :) ale je to o lidech a zaměstnanci vytvářejí image firmy :) Ale jak jsem říkala, napsala bych jim tvojí zkušenost, ať o tom vědí a můžou na tom zapracovat :) Všechno se dá řešit.

      Vymazat
    3. Ty jo, je zvláštní že máš zkušenost zrovna s Chodovem takhle špatnou, ale tak asi sem měla štěstí na lidi :) Jinak fakt uvažuju, že jim napíšu, protože je mi to i celkem líto, protože se mi jejich stíny dost líbí, ale strašně mě ten personál odrazuje.
      LL*

      Vymazat
  4. Většina prodavaček ani nepozdraví a to je základ,aspoň nás to tak učili.Zlatá malá parfumerie u nás.Pozdraví,jsou příjemné a vždy dobře poradí,pokud si nic nekoupíš,nedělají ksichty.Dokonce mi i zboží objednali,když nebylo.Naopak,ještě řeknou,ať se přijdu ukázat,jak mi barva na vlasech sluší,že dyžtak příště vybereme jinou.Prostě,nemá to chybu.Chodím tam léééta a jsem spokojená.A vůbec,myslím si,že je to jen o lidech,jejich přístupu k ostatním...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta s tou malou parfumerii si mě mile překvapila :) Je super, že se o tebe takhle ,,starají" a navíc ti řeknou ať se jim přijdeš ukázat? Pohádka. A máš naprostou pravdu s tím pozdravem. Chápu, že někdo má špatný den nebo něco podobného, ale nějaké slušné chování by tam pořád být mělo. LL*

      Vymazat
    2. Pokud se to nehodí(reklama),tak můj vzkaz smaž.Ta malá parfumerie je- Starostrašnická(číslo nevím),Praha 10,Strašnice.Je vedle obchodu Elektro,naproti je stanice tramvaje č.7. a Česká spořitelna(na rohu).Když budeš mít cestu,stav se tam,budeš třeba mile překvapená.Hezký večer.

      Vymazat
    3. Není to reklama a je to v pohodě:) Jsem ráda, že si mi ten tip dala, určitě se tam skočim podívat až bude chvilka :) LL*

      Vymazat
  5. Jednou bych si chtěla udělat ten 2hodinový výlet do Ingoltu :)..už ze zvědavosti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje zkušenost s nákupem je jen pozitivní. Sice trochu dýl trvalo, než si mě nějaká prodavačka všimla, ale měli zrovna nával. Poradila mi hezký odstíny tak aby se mi hodily do paletky, sice se mě taky snažila rychle odbavit, ale přičítám to tomu frmolu, co tam zrovna ten den byl. Já jsem byla spokojená a těším se, až tam půjdu zas.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to docela koukám, protože jsem tam byla ted v sobotu a byla jsem stejně nadšená jako Péťa - jak milá, ochotná byla pani (ale je tedy pravda, že jsem tam byla pozvána také díky blogu). Co se týče MAC tak tam jsem byla jednou na (Václaváku) a obsluha byla také velmi vstřícná :) asi jsem měla hold štěstí, že měli zrovna dobrou náladu :D Ale chápu, že takové chování opravdu naštve :/
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono je asi opravdu rozdíl v tom, jestli jsi ,,obyčejný" zákazník nebo jsi tam pozvaná. Ale zase někdo má hold štěstí na lidi no :) Já to štěstí bohužel neměla a paní milá a ochotná nebyla, to samé pán. Paradoxem taky byl fakt, že mě speskoval za to, že tester zkouším rukou, přitom on sám do těch stínů sahal prstem - takže fakt nevím, no.
      LL*

      Vymazat
    2. No vidíš o tom sahání rukou jsem se zapomněla zmínit, že jsem/e tam do toho také normálně sahaly prsty a nikdo nám nic neřekl ... něco na tom vážně asi bude :/

      Vymazat
  8. Díky, díky, díky za tento článek. To se ví, že se Petře věnovali, když si jí tam sami pozvali.... a už jsem viděla článek tohoto typu i na dalším blogu. Tyhle kupovaný recenze mě přestávají bavit, takže jenom dobře, že jsi ukázala, jak to chodí, když nemáš v kapse "VIP vstupenku" a fotografa za zády. Zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, že se ti článek líbil :) A asi na tom něco bude, že se k tobě budou chovat jinak když jsi ,,jen zákanzík" než pozvaná osoba - to by bylo asi hodně divný, kdyby si mě tam pozvali a pak se mi nevěnovali. LL*

      Vymazat
  9. V prodejně jsem nebyla a značku jsem až doteď neznala. Ale vím, že přístup prodavaček dělá hodně a neuvědomují si, že jim to pak kazí prodeje za což maj určitě bonusy a pak taky jejich jméno ztrácí dobrou pověst. Doufám, že příště budeš mít příjemnější nákupy a zkoušení.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsala si to naprosto přesně! Prodavačky v podstatě dělají jméno té dotyčné značce nebo obchodu. Já samozřejmě chápu, že člověk například nemá svůj den nebo je mu zle a podobné věci, ale když se mi to stalo podruhé...tak už silně pochybuju o nějaké náhodě. LL*

      Vymazat
  10. Mají velmi širokou nabídku, přesto mě tato značka moc neláká. Možná proto, že je tak zprofanovaná a všude o ní čtu...? Mám podvědomou averzi na vše, co je "hot", od Titanicu až po Twighlight, od Ziaja až po Inglot :-))

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musim říct, že mě po takových zkušenostech taky příliš neláká...jinak taky moc nemám ráda takovéhle kosmetické boomy, Ziaje jsem se vyhla, ale tomuhle bohužel nikoliv :D LL*

      Vymazat
  11. Tak to jsem tedy zvědavá na svou návštěvu. chystám se tam už dlouho, ale teď už konečně "musím" pro paletku pro stín z LB...tak pak napíšu, jak jsem byla/nebyla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pak napiš, třeba budeš mít štěstí :) LL*

      Vymazat
  12. Tak to je drsné. A to jsem se tam díky Pétě taky chystala...

    OdpovědětVymazat
  13. Já tam zatím byla třikrát, i když okolo chodím pořád, ale to bych tam jinak nechala majlant :))
    A nemůžu si prozatím stěžovat. Poprvé jsem tam šla asi tři dny po otvíračce a slečna prodavačka mi vše představila, od historie značky až po ten jejich freedom systém atd., a to jsem tam šla pokaždé prostě sama za sebe, nehledě na to, že si píšu blog.
    Podruhé jsem šla s kamarádkou jen dokoupit stíny do paletky, takže jsem pomoc ani nepotřebovala, ale pak jsem se ještě rozmyslela pro oční linky a opět mi prodvačka ochotně poradila, upozornila, že se musí protřepat, vyzkoušela mi tři odstíny, prostě ochotná byla až až :)
    A poslední zkušenost - to jsem kupovala make-up, další linky a pudr a se vším mi moc mile poradila. Byla tam jedna prodavačka a zrovna se věnovala jiné zákaznici, ale houkla na mě, ať chviličku počkám, že je hned u mě. Pak přiskočila, aby mi aspoň v rychlosti řekla, jaké jsou mezi jednotlivými make-upy rozdíly, potom doobsloužila zakáznici a pak se opět vrátila ke mně a potom už jsme společně vše vybrali. Pudr mi taky zkusila i štětcem nanést přímo na obličej, protože jsem se zrovna trošku leskla :))
    No já si nemám na co stěžovat, nikdy mě nikdo neignoroval ani naopak třeba nevnucoval nic, co bych nechtěla :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja nikdy nezaznamenala problem, nemam prave rada pristup, ktery praktikuji v Sephore, obtezuje me to.

    Kdyz neco chci, proste se sama zeptam a jsou vzdycky ochotni. Nepotrebuji, aby kolem me skakali ;-) Ale je pravda, ze 100 lidi 100 chuti ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já byla v Inglotu jednou a je pravda, že se mi nikdo nevěnoval, ale v tu chvíli mi to nevadilo. Chtěla jsem si jen zmapovat terén abych věděla jak je to s cenami. Do stínů jsem "buransky" sáhla prstem a ani to nestálo za pozornost zaměstnanců. Označení buransky jsem si odnesla pro změnu ze Sephory v Palladiu. Byla to vůbec má první návštěva této Parfumerie a hrozně jsem si chtěla koupit tvářenku od Nars. Sáhla jsem do testeru a slečna konzultantka nebo jak si říkají na mě zabručela, že sahat prstem do stínů je buranské. Byla jsem z toho tak vyplesklá, že jsem se málem hambou rozbrečela a z prodejny utekla.

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc mě vytáčejí prodavačky-slepice, které se chovají povýšenecky, jako kdyby si tam odskočily ze studií na univerzitě.
    Jednou jsem byla svědkem, jak se zákaznice ptala prodavačky na nějakou řasenku a ona jí přez rameno odpoěděla:"Nevííím, já ji nepoužíívááám... :D . Taky mě nedávno pobavil článek, kde uvádí nějaký školitel, jak na škoelení pro prodavačky zdůraznil, že zdravení je v našich prodejnách problém, načež si stoupla jedna prodavačka a řekla:" Jo, máte pravdu, oni nás zákazníci skoro vůbec nezdraví" :D...takže to vystihuje přesně úroveň personálu v našich prodejnách

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...