NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 18. června 2014

#BOJ ZA TMAVÉ RTY

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/

Dnešním videem jsem Vás chtěla tak trošku přesvědčit, at se nebojíte tmavých a výrazných rtů, at s nimi vyrazíte směle do ulic a hlavně ať se nebojíte v nich vypadat dobře a sebevědomě. Musíte trošičku přikořenit tu českou šeď :)

CO MÁM NA SOBĚ:
Oblečení: košile HM
Rty: Catrice Meet me berry
Nehty: COLORAMA Neon

TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady



9 komentářů:

  1. ty máš taký krány tón pleti:), si veľká kočka, mám rada tvoje videá, nielenže sa na ne dobre pozerá, ale dobre aj počúvajú:)

    OdpovědětVymazat
  2. Akorát mám v poslední době chuť na odstín Berry Bradshaw od Catrice, tak se možná nechám zlomit:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko Ty jsi tak krásná :) na té fotce Ti to velice sluší, kdejaká holka by Ti mohla Tvou krásu závidět :) !
    Tvá videa mám hrozně moc ráda :) jsi hrozně příjemná a milá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda že když vyrazím do SR, tam ty lidi jsou co se týče úpravy zevnějšku úplně jinde, totéž Ukrajina... Nevím kde se tady v Čr stala chyba:) a naprosto výstižný bylo, jak jsi řekla že tady se trestá když je někde hezky upraven a nalíčen.. Pracuju v továrně a i tam chodím hezky upravená (nemám špinavou práci), a půlka haly má HATE v očích a bohužel je to ta česká půlka...
    M

    OdpovědětVymazat
  5. Super video :) jen si osobně myslím, že každému nemusí sedět tmavé rty. Tady není zas tolik tmavých typů jako ty. Světlým jemným typům tmavé rty fakt nemusí sedět a pro ně bych raději zvolila stejně jemné růžové, meruňkové nebo pastelové barvy rtů, aby naopak vynikla ta jejich jemnost. Naopak tobě sedí tmavé syté barvy. Souhlasím ale s tím, že by se české ženy mohly více v líčení odvázat a více experimentovat. Já jsem taky tmavý typ - tmavé čokoládové oči, tmavé vlasy a k tomu světlá neutrální pleť a velice ráda nosím kombinaci černé nebo tmavě hnědé klasické linky a rudou rtěnku. Jsem červený maniak :) je ale pravda že zas tolik tmavých hnědých nude rtěnek nemám. Mám jednu z letošní limitky od Alverde a tu mi každý chválil i chlapi :) ale zůstávám věrná červené :) červené rty nosím tak často, že když si jí nějaký dny nevezmu, dostávám dotazy co se stalo :) růžové rty nosím málokdy. Fialová není vůbec moje barva, té se vyhýbám. Nemám ji ráda. K tomu nosím výrazné brýle. Mě zase naopak nevadí, když jsou výrazné oči i rty. Jen to musí spolu korespondovat a nedělat křiklavé barevné oči s linkou až na ucho, černé nerdovské brýle a červená zářivá pusa. Chce si to trochu hrát :)
    V okolí se svým výrazným vzhledem nemám problémy. Dostávám komplimenty ve smyslu, že mi to sluší a ony by si na to netroufly. Což je škoda a kolikrát to ani není pravda a ani to nechtějí zkusit.
    Horší je to už v okolí mojí rodiny, která si zas tolik na vzhledu nezakládají a nebo když si hraji s mojí 8 měsíční neteří, tak rtěnka bývá všude možně po obličeji :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já tmavé rty ráda, jen do práce se to prostě nehodí...nemyslím si, že je v tom nějaká česká šeď, ale prostě ně ke každé příležitosti je výrazné líčení, i kdyby jen rtěnka vhodné. Každopádně jsi kočka a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké video, děkuji za něj! Je pravda, že jsme strašně konzervativní, obzvlášť chlapi moc nemusí výrazné rty, a ženské zase koukají stylem "co se tady předvádíš?". A taky si všímám toho, že třeba ruské ženy nosí často výraznou rtěnku a možná proto k tomu občas má naše společnost odpor.
    Každopádně mám stejný pocit jako ty, vždy když vidím výraznou rtěnku, mám chuť ke slečně jít a poplácat jí radostně po zádech. Možná bychom mohly založit "Ligu výrazných rtěnek"?:D
    Ještě bych dodala k tomu co jsi říkala, že možná, pokud se někdo tolik necítí na výrazné barvy, ať je zkusí v matné variantě. Je to elegantnější a nositelnější, není to tak řvavé. Já třeba do práce nosím hlavně matné, vypadá to prostě tak nějak luxusněji. A to pracuji v advokátce, takže nemůžu souhlasit s názorem slečny nade mnou, že se to do práce nehodí.:)
    Terez, moc ti to tu sluší, ty jsi na rtěnky vyloženě typ! Pěkný den:)

    Marchie

    OdpovědětVymazat
  8. bojuju s Tebou, Terez! :) sice tmavé rty nenosím tak často, ale mám to moc ráda - připadám si v nich skvěle :) chce to trochu rozvířit ty naše zaprdlý vody!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...